𝟏- תקנון האתר
1.1 אתר האינטרנט שלנו (להלן: “האתר”) משמש כאתר לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
1.2 הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך באתר ועל כל רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בינך לבין חברתינו . עקב כך, הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון.
1.3 גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים או שירותים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון. לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
1.4 התכנים המועלים ומפורסמים באופן פומבי באתר, עשויים להיות מוצגים בכל מדיה אחרת, לרבות אתרים אחרים מלבד האתר, בין שהינם תחת ניהולה של החברה ובין אם לאו, או לכל צורך חוקי אחר ככל שקיים או יהיה קיים בעתיד, והוראות תקנון זה יחולו בקשר עם הצגת התכנים כאמור ו/או השימוש בתכנים לכל צורך כאמור. 1.5 בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
1.6 כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.
1.7 יש לפעול על פי הנחיות השימוש באתר.
1.8. משתמש אשר ממבצע שימוש באתר רשאי לבקש הזמנות רהיטים ואקססוריז מהמאגר המצוי באתר וזאת בהתאם
לתעריפים המפורסמים באתר ובהתאם לזמינות במלאי.
2- מח׳ שירות לקוחות
מח’ שירות לקוחות, עומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א’-ה’ ובין השעות 9:30-14:00. ניתן לפנות אליהם באמצעות הסניפים, הטלפון ואתר האינטרנט שלנו. הננו מתחייבים לתת מענה לכל פניה תוך 96 שעות מרגע הגעתה.
מח’ שירות לקוחות יבדקו כל פנייה לגופו של עניין באמצעות הגורמים הטכניים הממונים בחברה ויחזרו אליכם להמשך טיפול ולהשגת שביעות רצונכם במידה האפשרית.
במידת הצורך, תיפתח קריאת שירות אשר תטופל עפ”י תנאי תעודת האחריות ואמנת השירות של החברה וכמתחייב עפ”י חוקי הגנת הצרכן.
3- תנאי תשלום
מזומן – על פי חוק המזומן
אשראי – עד 7 תשלומים
2- מדיניות החזרות וביטולים/הובלה והרכבה
1. ביטול עסקה לפני שליחת המוצר – החברה תחזיר למזמין את המוצר ואת הכספים בגין העסקה המבוטלת כולל דמי המשלוח ששילם. יחד עם זאת יודגש, כי שווי החזר הכספי כאמור יהא בהתאם לנסיבות ההזמנה והתנאים הקבועים בחוק.
– [ ] לאחר אספקה של מוצר שנרכש בסניף וחתימה של הלקוח על תעודת המשלוח לא תינתן האפשרות לביטול עסקה. ביטול עסקה שנעשתה באתר האינטרנט לאחר שליחת המוצר אל המזמין, תתאפשר תוך 14 ימים בלבד מקבלתם ע”י הלקוח ובתנאי : מוצר שהורכב בבית הלקוח, לא ניתן להחזיר. עמכם הסליחה. ואין מדובר בהזמנה מיוחדת והמוצרים תקינים, באריזתם המקורית, ולא נעשתה כל פעולת הרכבה בבית הלקוח ונמצאים במקום אליו סופקו בלבד.
– [ ] במקרה זה, יינתן ללקוח החזר כספי בניכוי 5% או 100 ₪ הזול מבניהם, על המזמין להחזיר את המוצר למחסני החברה או באמצעות מובילי החברה בהתאם למחירון הובלה והרכבה. ביטול העסקה על ידי המזמין תעשה באמצעות יצירת קשר טלפוני לטלפון למרכז שירות החברה או למייל או באמצעות האתר וכל זאת בהשארת פרטי המזמין ומספר ההזמנה שסופק במעמד ההזמנה חשבונית / קבלה .
3. יחד עם זאת, אם המוצר ימצא פגום ו/או ניזוק אזי לא יוחזרו מלוא כספי התמורה ללקוח אשר ביטל את העסקה כאמור. כמו כן, יובהר כי ההחלטה בדבר מצבו של המוצר הינה החלטה בלעדית של החברה – החלטה כאמור אשר הלקוח לא יכול להתנגד לה על פי תקנון וזה ועל פי הדין.
4. מוצרים המוזמנים בהתאמה אישית של מידות ו/או בדים, ואינם מוצרי מלאי – אין כל אפשרות להחזרה ו/או ביטול עסקה, ו/או שינוי הזמנה. כמו כן, לא ניתן לבטל ו/או להחזיר מוצר אשר נרכש בתנאים מיוחדים מתצוגות או מעודפים.
5. כל זיכוי כספי הנובע מביטול העסקה ובכלל ייעשה באמצעות חברת האשראי והינו בהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי. לחברה אין כל קשר או אחריות ביחס למועד החזרת הכספים וכל דבר הנוגע במישרין ובעקיפין להחזר הכספים ולמערכת הסליקה וההחזרים של חברת האשראי
6. כל טענה בדבר פגם במוצר שנתקבל אצל הלקוח כאמור תיטען מיד עם בדיקת המוצר בבית הלקוח. לקוח אשר על קבלת ההזמנה הינו הוכחה כי בדק הלקוח את המוצר וכי הינו שלם ומתאים לצרכיו. לקוח כאמור, אשר לא יטען טענת פגם עם קבלת המוצר ייחשב כלקוח אשר קיבל מוצר ראוי ונטל ההוכחה כי הפגם לא נעשה על ידו לאחר קבלת המוצר יהא עליו.
7. במקרה של הובלה ו/או הרכבה עצמית על ידי הלקוח, האחריות לתקינות הרכיבים והמוצר היא של הלקוח. אם בטרם ההובלה וההרכבה, בעת פתיחת האריזה, מתגלה פגם ייצור כלשהו, יש לתעד וליצור קשר עם החברה באופן מידי. כיו”ב האחריות לא תחול על פגמים שנגרמו במהלך או כתוצאה מהובלה או הרכבה עצמית.
9. החברה רשאית בכל עת שלא לקבל טענת פגם באם לא נטענה כאמור בהזדמנות הנ”ל. החברה מבקשת מקהל לקוחותיה לבדוק את המוצר שנרכש בזמן קבלתו ובטרם אישור קבלת המוצר.
3- ביטול הזמנה
צרכן רשאי לבטל את העסקה בהתאם לחוק בדרכים הבאות:
בטלפון: 052-5041049
במייל :info@kitchi.co.il
5- מבצע
יתכנו הבדלי מחירים והנחות שונות בהתאם לגוונים שונים של אותו סוג מוצר והכל כפי שמוצג באתר/חנות. יתכן כי ההנחות יינתנו רק על גוונים מסוימים של אותו סוג מוצר.
התמונות המוצגות לפרסום המבצע הן להמחשה.
– [ ] החברה רשאית לשנות את מועדי “המבצע” על פי שיקולה הבלעדי ובכפוף לכל דין.
אין כפל מבצעים והנחות, אלא אם נאמר אחרת על ידי החברה.
הצרכן רשאי לביטול עסקה בהתאם לדין.
החברה רשאית לשנות את תנאיו של “המבצע”, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
החברה רשאית לתקן תקנון זה, בכל עת.
תקנון זה מגבש את מכלול הזכויות והחובות בנוגע למבצע. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין התקנון לבין כל מצג ו/או הבטחה ו/או התחייבות שנעשו, אם נעשו, בין בכתב ובין בעל פה על ידי החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם המבצע, ובכלל זה כל פרסום אחר, בכתב או בעל פה, בכל אמצעי תקשורת, יגברו הוראות תקנון זה בלבד.
– [ ] מבצעים עונתיים, מבצעי השקה, מבצעי עודפים ועוד. לקוח שרכש מוצר ממלאי שוטף, אשר טרם סופק ובו בעת הציעה חברתינו, מחירים טובים יותר מאלה בהם רכש, יהיה זכאי הלקוח להשוות את תנאי רכישתו לתנאי המבצע שבתוקף.
אפשרות זו, אינה תקפה היה והמוצר סופק או אם מדובר במוצר מתצוגה / עודפים או מוצר הנקנה בהתאמה אישית של מידות ו/או בדים.
– [ ]
אחריות
–
– [ ] תקופת האחריות הינה עד12 חודשים מתאריך מסירת המוצרים לחזקת הלקוח ובתנאי וההובלה בוצעה ע”י
מובילים מטעם החברה בלבד!
אי לכך במידה ונאספו הכיסאות מהחנות או מהמחסן אין אחריות כלל וכלל (למעט פגם שאפשר להוכיח בצורה חד משמעית! שאינו יכול להיווצר בהובלת המוצר) כל פגם או נזק או בעיה בכיסא שנראה לנכון לפנים משורת הדין לתקן או להחליף במידה והיה איסוף וכדומה, הטיפול / החלפה יעשה אך ורק באיסוף מהסניף וללא שירותי הובלה לבית הלקוח, לכן על הלקוח לבדוק היטב את הכיסאות בעת האיסוף מכל בעיה שתהיה.
* בכל מקרה השירות יינתן במחסני החברה וזאת על חשבונו של הלקוח.
* במקרה של טיפול או החלפת מוצר החברה לא חייבת בהובלה
* למוצרי סוף מלאי לא תינתן אחריות.
∙ האחריות הינה לכל נזק שלא נגרם מחמת שימוש סדיר, ותקפה בתנאי כי במוצר נעשה שימוש ביתי- פרטי סביר בלבד, המוצר נמצא בכתובת אליה סופק ע”י החברה בלבד, במוצר לא נעשה כל תיקון ע”י גורם שלא מטעם החברה, לא נעשה בו שימוש לקוי, המוצר לא בא במגע עם שמש/מים/אש/חום/אלכוהול/חומרים לא מתאמים וכן לא נעשתה במוצר פגיעה ע”י הלקוח.
∙ על הלקוח לבדוק את המוצרים עם קבלתם לידו ולציין בכתב ליקויים אם קיימים. במידה ולא עשה כך במעמד האספקה בין באיסוף עצמי ובין בבית בקבלת המשלוח, יראה כאילו סופקו המוצרים בהתאם להזמנה ובמצב תקין וכל טענה לנזק/פגם שאינו כלול באחריות המוצר לא יתקבל בשום פנים ואופן.
∙ האחריות לא כוללת נזק מסוג לכלוך ,כתמים, פרימות, שריטות, מכות או כל בלאי אחר במוצר. ∙ האחריות אינה כוללת מוצרים שניקנו מתצוגה / עודפים / סוג ב’ שכן נרכשו כפי שהן והלקוח מצא אותם מתאימים לצרכיו.
נפלה טעות קולמוס בתיאור מוצר או שירות כלשהו, לא יחייב הדבר את חברתינו .
*במידה וצריך לתת שירות מכל סוג שהוא מתוקף האחריות, צוותי השרות של החברה יגיעו לבית הלקוח אם ידרשו לכך בפרק זמן סביר, פרק הזמן לטיפול בליקויים יהיה סביר בהתאם לזמינות חומרים וחלפים שונים הדרושים למתן השרות, וכמובן שלאחר תום האחריות השירות יעלה סכום מסוים לפי הצורך.
∙ לשמירת הברק והגימור של המוצר יש להשתמש במטלית רכה בלבד.
∙ אין להניח על המוצרים דברים חמים ואין לחשוף את המוצרים לשמש ו/או לפגעי מזג האוויר∙ אין להשתמש בחומרי ניקוי העשויים מחומרים ממיסים כל שימוש בחומרי ניקוי הינו על אחריות הלקוח בלבד.
∙ בדי הריפוד עשויים מחומרים שונים ואחריות הלקוח לוודא את התאמת הבד לצרכיו. יש לציין כי כול סוגי הבדים דוהים במידת מה עם הזמן אך קירבה למקור חום ו/או שמש עלולה לגרום לדהייה מואצת
∙ אין לשטוף ולכבס את בדי הריפוד אלא אם קיים אישור מפורש בכתב על כך מאת היצרן/יבואן הבדים. ∙ יש למנוע מגע של בד הריפוד עם גופים רטובים או מלוכלכים. בדים סינטטיים בלבד ניתנים לניגוב במטלית לחה
חברתינו עושה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר. יחד עם זאת,חברתינו אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, קלקולים או תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחראית באופן כלשהו לתקלות ו/או שיבושים ברשת האינטרנט העולמית ו/או בקווי בזקו/או בקווי התקשורת הבין – לאומיים המאפשרים את שירותי הגישה בחיוג לרשת האינטרנט. מבלי לגרוע מהאמור החברה לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לכל מקרה שבו הצעתך לא התקבלה (מכל סיבה שהיא) ו/או לכל בעיה טכנית המונעת ממך מלהגיש הצעתך.
8- זמן אספקה -הובלה
זמן אספקה
זמן אספקה למוצרים הקיימים במלאי עד שבוע .
מוצרים אשר נרכשו באתר:
למוצרים הקיימים במלאי החברה – זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים.
איחור / עיכוב בזמן אספקה עד 10 ימי עסקים מהיום המצוין על גבי ההזמנה, לא ייחשב כהפרה.
*הזמנות שבוצעו לאחר השעה 18:00 יקלטו ביום העסקים הבא.
תיאום אספקה
עם הגעת מועד אספקת המוצרים, מח’ תיאומים תיצור עמכם קשר לצורך קביעת מועד האספקה המתאים לכם, במידת האפשר.
מחירון הובלה והרכבה
פינת אוכל – 350₪
פינת אוכל גדולה – 400₪
שולחן – 300₪
אחר – 200₪
מעל קומה 3 (ללא מעלית)- תוספת של 50 ₪ לכל קומה (תשלום בבית לקוח – ישירות לחברת ההובלה).
ההובלה כוללת אספקה לבית הלקוח, המתאפשרת דרך מעבר בכניסה הראשית. במידה ויידרש מנוף, התשלום יתבצע ע”י הלקוח בנוסף למחיר ההובלה בקיזוז 100 ₪.
– [ ]
– [ ] *מינימום הובלה והרכבה 200 ₪.
– [ ] – מינימום הובלת כסאות – 4 כסאות
– [ ] – כל פעולה : החלפה / החזרה / ביטול / תיקון / אחריות – הובלה על חשבון הלקוח
– [ ] ניתן לאיסוף עצמי בחינם ממחסני החברה
– [ ] איסוף עצמי בתיאום מראש
– [ ] לחלק מהמוצרים ניתן לבצע משלוח בלבד (ללא הרכבה)
מחירון הובלה לישובי קצה / אילת
לברר מול נציג